Analiza preko 2000 infografika u digitalnoj knjizi Infographics Playbook

Infographics Playbook je digitalna knjiga na engleskom jeziku koja donosi pregled trendova, stilova, tipova dizajna i sadržaja te mogućih primjena infografika kao trenutno popularnog načina vizualnog komuniciranja. Koriste ih startupi, velike tvrtke, PR stručnjaci i neprofitne organizacije u svojim digitalnim strategijama u borbi za više klikova, pregleda, objava i razmjena na društvenim medijima. Nastala je […]

Infographics Playbook je digitalna knjiga na engleskom jeziku koja donosi pregled trendova, stilova, tipova dizajna i sadržaja te mogućih primjena infografika kao trenutno popularnog načina vizualnog komuniciranja. Koriste ih startupi, velike tvrtke, PR stručnjaci i neprofitne organizacije u svojim digitalnim strategijama u borbi za više klikova, pregleda, objava i razmjena na društvenim medijima.

Nastala je na temelju analize više od 2000 infografika koje su zaslužile najviše lajkova i tweetova na popularnim stranim direktorijima, blogovima i online časopisima Mashable, The Next Web, Fast Company, Visually, Good, Cool Infographics i Venture Beat.

Cilj je bio doznati koji su tajni sastojci infografika koje korisnici društvenih medija jednostavno žele prenositi dalje. Oni su prezentirani u 8 infografika koje mogu poslužiti kao početni izvor kada se odlučite ispričati svoju vizualnu priču.
Uspješnice vizualnog content marketinga startupa kao što su Mint, KISSmetrics i Get Satisfaction te velikih Fortune 500 tvrtki prikazani su u obliku studija slučaja koje prati niz infografika koje su kreirale agencije JESS3, Column Five, Epipheo, Hyperakt i brojni drugi.

Niz smjernica za kreiranje uspješnih infografika kao i budućnost ovog vizualnog medija predstavljeni su u obliku sedam intervjua s vodećim svjetskim kretivnim direktorima, informacijskim dizajnerima, urednicima i profesorima. Knjigu je napisala Marija Matešić i objavila kao samoizdavač. Na stranicama Througsamples.com planira nastaviti objavljivati e-knjige o vizualnom i viralnom sadržaju koje ljudi žele prenositi dalje na društvenim medijima.

cta-planb-3


Propustili ste