Zoran Trojar: Danas je digital početak i kraj svake komunikacije

Nastavljamo sa serijom intervjua domaćih i regionalnih digitalaca koji nam u sklopu ovogodišnje dodjele nagrada SoMo Borac predstavljaju svoje najdraže digitalne projekte, kao i svoje agencije te predviđaju nove, nadolazeće trendove. O agenciji Sonce.net, digitalnim projektima u Sloveniji i važnosti prijave na SoMo Borac razgovarali smo sa Zoranom Trojarom!

Upoznajte nas sa svojom agencijom. Što sve radite, koji su vam najdraži projekti?

Sonce.net je full service agencija s digitalnim srcem. Jedna od najstarijih na tržištu koja se od izrade web stranica i bannera pozicionirala u digitalni marketing godinama prije nego je to bilo popularno – a i prva koja je digitalni marketing proglasila važnim terminom. Danas je digital početak i kraj svake komunikacije, središnji dio marketinga na neki način – bez poznavanja i integracije digitalnih oruđa, ne može se napraviti efikasna kampanja. Na temelju toga, Sonce.net je prije 5 godina postala full-service agencija, fokusirana na digitalno. Danas imamo i digitalne i analogne projekte, a najviše njih je, kao i treba, miješanih. U sklopu digitala radimo sve, od SMM pa do izrade e-shopa. Puno se bavimo i analitikom a imamo i nešto on-shelf proizvoda poput SimplMail, EventManager i eDietetik.

Ima li neki regionalni digitalni projekt koji vas je oduševio u posljednjih godinu dana?

Najviše nas inspirira klijent, koji je u samoj špici marketinga i prodaje u Sloveniji, a surađujemo na vrlo zahtjevnom segmentu mladih u telekomunikaciji. To je Simobilov brend Orto, za kojeg smo dobitnici više nagrada i priznanja, a što je najvažnije, pridonosimo k njegovom uspjehu na tržištu.

Koji će digitalni trendovi prevladavati sljedeće godine?

U digitalu je godina dana kao mala vječnost, teško je predviđati trendove, ali možemo dosta sigurno reći da ćemo se morati još jače fokusirati na metriku i prodajne rezultate na jednoj strani, a na drugoj tražiti efikasne social media miksove za svakog klijenta posebno s manje fokusa na FB.

Što savjetujete onima koji prijavljuju svoje radove na SoMo Borac? U čemu je tajna – dobroj prezentaciji ili nečem drugom?

Uvijek je važno napraviti dobru prezentaciju – po meni je to kratka i jasna komunikacija ideje i rezultata, sve ostalo može biti prilog. Ali naravno, bez dobre ideje i sadržaja prezentacija nije dovoljna.

Zašto je važno prijaviti se na SoMo Borac?

Važno se je prijaviti na SoMo Borac, jer se na jednom mjestu vidi kreativa bez granica, pa se možemo usput i nečemu naučiti, a i pobjeda bez prijave nije moguća 🙂

SoMo Borac se dodjeljuje na Weekend Media Festivalu u sljedećim kategorijama: SoMo Face (najbolja Facebook stranica), SoMust Have (Instagram, Twitter, Vine i ostale društvene mreže), CM godine (community menadžer/ica godine), SoMo Content (najbolji contentmarketinški projekt), Viralni blockbuster (internetski video godine), There’s Not A Problem I Can’t Fix Cause I Can Do It In The Mix (društvenomrežni miks), Aplikacija s velikim A (najbolja mobilna aplikacija) i Hodam i gledam (mobilni site ili kampanja).

Prijaviti se možete na www.somoborac.com/prijava. Svakodnevne novosti vezane za ovu najvažniju digitalnu nagradu možete pratiti i na službenoj Facebook stranici – www.facebook.com/somoborac.

somo-borac-1


Boris je kreativni direktor u planb.hr i digitalnoj agenciji Jasno i glasno.

Propustili ste