Dobra priča uvijek osvaja i u marketingu
- 21. ožujka 2016.
- #marketing — #storrytelling

U današnje doba kada biti offline i online u isto vrijeme nije pitanje nego imperativ, a digitalna tehnologija transformira marketing, važno je istaknuti se na tržištu i prenijeti potrošačima priču o svojemu brandu kako biste na njih ostavili željeni utisak.
Oglasi više ne služe samo tome da bi potrošačima tek prenijeli informaciju o nekome proizvodu i usluzi te ih potaknuli na kupnju ili korištenje. Poduzeća uz pomoć oglasa žele ispričati zaokruženu priču kako bi svoj proizvod ili uslugu što više približili potrošačima, odnosno kako bi se potrošači mogli poistovjetiti s određenim proizvodom ili uslugom.
Tako možemo primijetiti kako pojedini oglasi u posljednje vrijeme više podsjećaju na mala remek-djela, odnosno mini epizode serija ili filmova, nego na klasične oglase. U čemu je tajna?Storytelling, naravno! Većina takvih oglasa svake se godine željno iščekuje u pauzi Super Bowla, a vjerujemo kako je barem jedan od oglasa koji vam je ostao negdje, možda tek u podsvijesti, i jedna od Coca-Colinih radosnih priča.
Mi smo se prisjetili nekih zanimljivih oglasa te izdvojili nekoliko iz posljednjih godina koji su nas svojom pričom jednostavno osvojili.
Dodge Ram – God Made a Farmer
Priča koja govori o životu uobičajenoga farmera. Dodge na ovaj način poručuje kako razumije da približiti se potrošaču znači pričati istim jezikom.
HBO – I Still Have a Soul
Kako reklamirati kasni noćni sportski sadržaj? Na način HBO-a! Strast, upornost, odricanje – priča ispričana bez iti jedne izgovorene riječi.
Chipotle – Back to the Start
Primjer je ovo vrlo uspješnoga sadržaja kojemu je cilj prenijeti poruku na publici razumljiv način. Veoma zanimljiva ideja koja svjedoči kako oglas može pomoći publici da razumije posvećenost branda održivome razvoju.
Canadian Paralympic Committee: Running (Unstoppable)
Ovo je jedan od primjera koji nas uvijek natjera na razmišljanje. U svojim inspirativnim oglasima/pričama, paraolimpijci svaki put nastoje vrlo snažno prenijeti poruku – nezaustavljivi smo, ništa nije nemoguće dostići ako to zaista želite!
Epuron – The Wind
Gledajući ovaj oglas, zapitat ćete se – pa koja je njegova poruka, misleći kako to što gledate nema ama baš nikakvu poantu. Međutim, pogledajte do kraja! I mi smo na samome kraju imali ‘aha trenutak’ 😉