Pet aplikacija kojima možete poboljšati svoju prisutnost na Facebooku
- 2. siječnja 2013.
- #aplikacija — #društvene mreže — #facebook — #Google Maps — #Pinterest — #Scribd — #twitter — #YouTube
Rijetki su oni koji ne koriste društvene mreže, bilo u privatne ili poslovne svrhe. Pred svim društvenim mrežama još uvijek prednjači Facebook, a s obzirom na to da profili na ostalim mrežama time nisu zanemareni, dobra je stvar što neke od ostalih društvenih mreža možemo povezati s Facebookom – s pomoću aplikacija. Osim onih koje povezuju ostale društvene mreže s Facebookom, postoje i one aplikacije koje se ne tiču ostalih mreža, ali svakako mogu poboljšati promet koji ostvarujete na Facebooku
Piše
Iva Vodanović
Ako ste aktivni na Twitteru, Pinterestu ili YouTubeu, svoje aktivnosti možete preseliti i na Facebook i tako omogućiti svojim Facebook obožavateljima bolji uvid u vaše djelovanje na ovim društvenim mrežama, a bolji i detaljniji uvid svakako može značiti i poboljšanje prometa koji ostvarujete na Facebooku. Dodatan plus je što su ove aplikacije u potpunosti kompatibilne s timelineom, koji često trpi razne promjene.
1. Pinterest App
Pinterest je nedavno omogućio kreiranje poslovnih profila. Ova društvena mreža bila je popularna među poslovnim korisnicima i prije uvođenja ovoga noviteta, a njime je vjerojatno porastao i promet koji na toj mreži ostvaruju razni brendovi. Ako ste vrlo aktivni i na ovoj mreži, preporuka je da uvid u svoj profil omogućite i putem Facebooka. Aplikacija bi vam omogućila da svoje marketinški orijentirane fotografije, infografike i sl. automatski prikažete i na Facebooku. Sadržaj koji biste tako dijelili i na svojoj poslovnoj stranici na Facebooku svakako bi bio bogatiji i raznovrsniji, a rezultat će se očitovati u (vjerojatno) većem prometu koji ćete ostvarivati. Obožavatelje treba zadržati na vašem profilu duže vrijeme i privući ih tako da se vraćaju na vaš profil, a sadržaj je taj koji to omogućuje.
2. YouTube Video App
Velik je broj onih brendova koji koriste videoisječke u svojoj promociji i aktivni su na YouTubeu. Vrlo je lako podijeliti poveznicu s YouTubea na Facebooku, ali putem aplikacije prikaz će biti daleko bolji i ona neće proći nezapaženo. Naime, instalirate li ovu aplikaciju na svoj Facebook profil odnosno stranicu, prikaz videoisječka bit će znatno veći – preko čitave stranice. Time vaš videoisječak oko kojega ste se trudili neće proći nezamijećeno, a ako uzmemo u obzir da Facebook poprima sve veću ulogu u svijetu marketinga, ova naizgled bezazlena instalacija aplikacije pomoći će vam prilikom oglašavanja možda čak i više nego što biste očekivali.
3. Twitter App
Uz Facebook, Twitter je društvena mreža koja je popularna diljem svijeta i mogli bismo reći kako su ove dvije mreže najveće i najpopularnije među korisnicima. Stoga ne čudi postojanje Twitter aplikacije za Facebook, koju naprosto morate imati na svome profilu kako biste svojim obožavateljima omogućili uvid u kratke, jasne i zanimljive informacije vezane za vaše poslovanje. Facebook omogućuje pisanje postova s daleko većim brojem znakova nego što je to slučaj s Twitterom, stoga se često zanesemo i objavimo postove koji su dugački, a korisnici se mogu lako izgubiti već na polovici posta. Twitter iziskuje osmišljavanje jednostavnih i jasnih, vrlo kratkih, ali ne manje zanimljivih postova (tweetova). Često upravo te kratke informacije imaju veći odjek među korisnicima nego one koje su znatno duže, stoga je ova aplikacija naprosto obavezna za Facebook stranicu.
4. Google Maps App
Oglašavate svoj brend na Facebooku i vlasnik ste jednog ili više prostora u kojima prodajete ili izlažete svoje proizvode. U ovome slučaju Google Maps je obavezan za vašu stranicu na Facebooku. Nije dovoljno napisati samo na kojim adresama se nalazite, potrebno je i slikovito prikazati vaš položaj kako korisnici ne bi imali problema s pronalaskom vaše lokacije. Ovakvim prikazom korisnicima pokazujete kako vodite brigu o njima i omogućavate im lakši pronalazak svojih prostora. Ionako svojom stranicom na Facebooku oglašavate svoje ime ili brend, želite postići sve veću popularnost koja će se u konačnici očitovati u što većem broju dolazaka vaših korisnika u prodavaonice, i konačno – kupovinom vaših proizvoda.
5. Scribd App
Aplikacija Scribd vjerojatno je najkorisnija freelancerima koji se bave fotografijom, pisanjem, web dizajnom i slično. Ova aplikacija omogućuje jednostavan i detaljan prikaz raznih fotografija, slideshow prezentacija, PDF dokumenata i ostalih sadržaja koje pojedinci uključuju u svoj portfolio. Freelanceri često imaju svoje internetske stranice putem kojih se promoviraju javnosti, jer je tako najlakše i najpraktičnije objaviti sadržaj koji prikazuje njihove radove. Putem Facebooka oni promoviraju svoje ime i zbivanja koja su vezana za njih, no rijetko na Facebook stranici imamo potpun i detaljan prikaz njihova djelovanja. Ovom aplikacijom stranica na Facebooku postaje potpuna jer sadrži detaljan portfolio, a obožavateljima stranice itekako će se svidjeti.