Top 5 savjeta s pomoću kojih će uspjeti vaše e-štivo!

E-knjige postale su opcija i smjer u kojem ide sve više kompanija, a kako ne biste propustili taj medijski vlak, donosimo vam pet lakih savjeta s pomoću kojih ćete lako napisati, promovirati i podijeliti vašu e-knjigu.

U dobu u kojem svaki marketinški stručnjak mora misliti na različite pojmove kao što su društvene mreže, tradicionalan marketing, SEO, mobilni marketing, pojam e-knjige zasigurno će privući mnoge poslovnjake, marketinške stručnjake i ljude koji su zainteresirani za vaš biznis. E-knjiga može vam pomoći da bolje pozicionirate vašu kompaniju ili brend, da postanete izvor korisnih i zanimljivih informacija te da lako povećate bazu korisnika koje možete pretvoriti u zadovoljne klijente. No kako napisati e-knjigu?

Pišite u dijelovima

Autori e-knjiga imaju veću slobodu nego njihovi kolege koji se bave pisanjem i izdavanjem tradicionalnih štiva. Iskoristite to i dopustite vašoj publici da pročita već prvo poglavlje, čak i kada e-knjiga još nije završena. Budući da će ionako biti besplatna i svima dostupna, razmislite o pisanju i distribuciji e-knjige u poglavljima. To neće utjecati na publiku te će najvjerojatnije generirati željenu povratnu informaciju od čitatelja, što će vam možda pomoći u pisanju ostatka knjige.

Oslonite se na ambasadore brenda

Razni društveno-mrežni alati mogu vam pomoći da prepoznate ambasadora vašeg brenda ili kompanije. Poznato je da oni mogu imati velik utjecaj na struku koja će ih poslušati te njihove statuse, objave i tvitove zasigurno proslijediti dalje. Vašu e-knjigu obavezno usmjerite prema tim ambasadorima brenda. Tako ćete osigurati promociju vašeg elektroničkog štiva.

Koristite statističke podatke poznatih influencera

Osim što diktiraju što je važno, a što nije, ambasadori brenda i influenceri odličan su agregat zanimljivih činjenica i statističkih podataka čime ćete zasigurno obogatiti vašu e-knjigu. Koristite njihove podatke te ih obavezno spomenite kao izvor! Ne samo da ćete osvježiti e-knjigu zanimljivim podacima nego ćete tim potezom dodatno privući znatiželjnu publiku.

Promovirajte se na različitim platformama

Nakon što ste završili s pisanjem, sljedeći obavezan korak je promocija! Osim bloga i internetske stranice vaše kompanije, e-knjigu promovirajte i na vašim društveno-mrežnim kanalima! Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn samo su neki od kanala na kojima obavezno morate promovirati vaše e-štivo, a u procesu promocije kontaktirajte i srodne stranice i ljude iz industrije. Poklonite im knjigu, napišite zgodnu posvetu te ih zamolite da je spomenu ili podijele. Isplatit će vam se!

Počnite od klijenta

A kako uopće početi pisati e-knjigu? Pred vama je internet – nepregledan izvor informacija od kojih gotovo svaka može poslužiti kao ideja za pisanje vašeg sljedećeg elektroničkog štiva. No poslušajte što govore i o čemu pričaju vaši klijenti. Poslušate li o čemu pričaju, lakše ćete ih privući te u konačnici ostvariti željeni profit. E-knjiga je idealan, jeftin i zanimljiv način promocije vašeg poslovanja. Prezentirajte vaše poslovanje kao biznis koji, osim što prodaje, također pomaže svojim klijentima, a te savjete pretvorite u korisnu e-knjigu! Download je zajamčen!

cta-planb-3


Propustili ste