Intervju: Piero Poli, Havas Worldwide
- 22. srpnja 2015.
Još nas svega mjesec i pol dana dijeli od ovogodišnjeg Weekend Media Festivala koji će se održati od 24. do 27. rujna. Weekend Media Festival događaj je koji svake godine okuplja vodeće ljude i stručnjake u komunikacijskoj i poslovnoj industriji, te nudi nova i kreativna rješenja za poslovne probleme.
Osim što nas očekuje 4.000 sudionika, više od 550 novinara, te više od 350 studenata s relevantnih fakulteta, očekuje nas i više od 120 utjecajnih govornika iz cijelog svijeta.
Jedan od njih je i Piero Poli, generalni direktor Havas Worldwidea u Dubaiju, od kojega ćemo čuti kako izgleda komunikacijski biznis u tom globalnom gradu koji se u kratkom vremenu pretvorio u jedan od novih centara svjetskog biznisa i moći. Povodom nadolazećeg gostovanja, nakratko smo razgovarali s Pierom, a evo što nam je rekao!
Koliko se kvalitetno današnji obrazovni programi prilagođavaju tržištu u razvoju i je li vas vaše obrazovanje pripremilo za posao koji danas radite?
Moje formalno obrazovanje nije u polju oglašavanja, ali je bilo kvalitetno na intelektualnoj razini. Kao što sam spomenuo, pomoglo mi je da naučim kako razmišljati, posebice o sve kompleksnijim problemima na što jednostavniji način. Obrazovanje zajedno s iskustvom tvori moćno partnerstvo. Postoji ravnoteža između razumijevanja teorije i praktične implementacije naučenog. Formalno obrazovanje koje to objedinjuje je po mom mišljenju najmoćnije i najrelevantnije.
Što mislite, koje je vaše najveće postignuće?
Izgradnja digitalnog odjela za Havas Middle East. Krenuli smo sa 6 i došli do 50 zaposlenika u manje od tri godine, a iz financijske perspektive došli smo od dvanaeste do četvrte digitalne agencije po veličini u regiji. To nam je uspjelo s minimalnom izmjenom zaposlenika, a uz put smo uspjeli osvojiti 20 internacionalnih i lokalnih nagrada i to sve u procesu izgradnje tima te zabavne i kolegijalne kompanijske kulture.
Koja bi bila vaša tri glavna savjeta za ljude koji rade u digitalnim agencijama?
Ne razmišljajte samo o digitalnom aspektu poslovanja. Većina potrošača ne razmišlja na taj način, stoga ne smijemo niti mi. Zapitajte se kako digitalni pristup dodaje vrijednost potrošaču u najširem i integriranom smislu.
Budite znatiželjni. Znatiželja je jedna od najvažnijih karakteristika u marketingu, a posebice u digitalu. Pitajte se zašto su stvari takve kakve jesu i preuzmite odgovornost na sebe da saznate kako ih možete poboljšati, učiniti interesantnijim, kreativnijim i vrjednijim.
Budite marljivi i dobri prema ljudima. Ne možemo sve obaviti sami. Stvorite zdravu mrežu ljudi unutar kompanije i u njenoj okolini te pokažite svoju vrijednost vašim radom – ne vašim riječima. Pronađite konstruktivne načine za suradnju sa svima.
Trenutno živite u Dubaiju. Kako vam se dopadaju ljudi, tradicije i okruženje?
U Dubaiju konstantno istražujem nove stvari. Drago mi je bilo da je mnogo stereotipa o Dubaiju i Bliskom istoku ispalo neistinito. Iako je pomalo teško zavući se lokalnom stanovništvu „pod kožu“, uživam istražujući kulturu i tradicije Dubaija i Ujedinjenih Arapskih Emirata i proučavanju načina kako komunikacija i marketing mogu postati relevantniji. To je zemlja koja se brzo razvija i grad čije stanovište postaje sve globalnije, a energija tog mjesta je opijajuća.
Koja će biti tema vašeg izlaganja na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu?
Novi model agencije. Kako se trebamo razvijati kao marketinški i komunikacijski profesionalci da bi se prilagodili sve kompleksnijem tržištu klijenata i kupaca. Kako možemo povećati vrijednost i dostaviti kampanje na način da postanemo pouzdan savjetnik našim klijentima?