Facebook uvodi pages feed i opciju share na mobilne aplikacije

Pages feed već je dostupan na web sučelju, nalazi se s lijeve strane ispod glavnoga izbornika (news feed, messages, photos, events). Opcija share omogućena je na mobilnoj web stranici, a stigla je i na službenu Facebook aplikaciju za iOS i Android

Donedavno dostupna jedino na Facebookovu web sučelju, opcija share omogućava ponovno objavljivanje (repost) fotografija, linkova i ostalih postova koje objavljuju naši prijatelji i brendovi na Facebooku. Kao i na webu, opcija se na mobilnoj verziji Facebooka nalazi pokraj opcija like i comment. Repost će sadržavati ime osobe ili stranice koja je originalno objavila sadržaj, a prilikom repostanja moguće je dodati svoj tekst kao komentar na ponovno objavljeni sadržaj, kao i dosad na webu. Naravno da oglašivačima i brendovima ovo itekako odgovara jer će uvođenje opcije share na mobilno sučelje uvelike pridonijeti da njihov sadržaj postane viralan. Moguće je i dijeljenje reklama/oglasa i sponzoriranih sadržaja.

Facebook nadzire kakav će utjecaj ova opcija imati na zadovoljstvo korisnika, hoće li se žaliti na impersonalnost koju opcija share donosi na njihov news feed ili će prihvatiti širenje kruga iz kojega sadržaji stižu na njihov news feed, kao što su vijesti i socijalni problemi iz svijeta. Korisnici Twittera primijetit će da je share zapravo Facebookova verzija Twitterova retweeta.

Novi pages feed funkcionira kao filtar za prikazivanje isključivo sadržaja koji objavljuju stranice koje je korisnik lajkao na Facebooku. Brendovima je tako omogućen vlastiti prostor gdje mogu biti izdvojeni od dosadnih postova vaših Facebook prijatelja i dobivati vašu punu pozornost. Budući da je to samo jedan od filtara (poput onih koje možete sami kreirati za određene grupe prijatelja), pages feed ne utječe na funkciju news feed, ona je i dalje dostupna u svom dosadašnjem obliku. Pages feedu možete pristupiti putem izbornika pages na lijevoj strani Facebookova web sučelja ili klikom na ovaj link. Opcija još nije dostupna na službenoj mobilnoj aplikaciji, ali možemo očekivati njezino pojavljivanje prilikom sljedećeg ažuriranja.

Ova nova funkcija ima za cilj popraviti interakciju korisnika Facebooka s brendovima. Prema anketi provedenoj u lipnju ove godine u Ujedinjenom Kraljevstvu, na uzorku od dvije tisuće korisnika utvrđeno je da njih 34% stranice (brendove) koje su lajkali na Facebooku sakrije s news feeda, a 53% ispitanika smatra kako je Facebook postao previše komercijalan uvođenjem sponzoriranih postova, stranica brendova i reklama koje im zatrpavaju news feed.

Zanimljivo je da još ne postoji filtar koji s news feeda uklanja sadržaj koji objavljuju brendovi, a prikazuje samo postove naših prijatelja. No, zasigurno će ga uskoro uvesti.

cta-planb-3


Propustili ste