Brending konferencija sa svjetskim programom

Sarajevo će početkom lipnja ugostiti renomirane marketinške i brending stručnjake iz cijelog svijeta.

U sarajevskom Domu mladih će 02. lipnja biti održana Brending konferencija koju već sedam godina uspješno organizira agencija Via Media. Osnivačica i direktorica ove komunikacijske agencije, Vesna Beganović ponosna je na činjenicu da će Sarajevo imati priliku ugostiti renomirane marketinške i brending stručnjake iz cijelog svijeta.

Vesna, prije svega moramo Vam čestitati! Ove godine slobodno možemo reći da je Brending konferencija postala brend, a kao potvrda toga dolazi i partnerstvo sa ”Cannes Lions” festivalom kreativnosti. Kako ste uspjeli postati partner najznačajnijeg događaja u svijetu iz oblasti kreativnosti i komunikacija?

Hvala, ovo partnerstvo je zaista velika stvar za budućnost Brending konferencije ali i za bh. tržište u cijelosti. Redovno smo bili u kontaktu s ljudima koji rade na pripremi programa ”Cannes Lions” festivala, a kroz komunikaciju o temama, trendovima i predavačima otvorila se mogućnost i za podizanje suradnje na veći nivo. Na tome smo radili već duži period, a sada kada je sve službeno, uzbuđeni smo i ponosni na partnerstvo s Kanskim lavovima. Razgovarali smo dosta o kreativnosti, razvoju tržišta kreativne industrije, prijavi radova bh. agencija na prestižni festival kreativnosti, dobitnicima ”Cannes Lions” u regiji i potencijalu u bh. kreativnoj industriji. Partnerstvo s ”Cannes Lions” je potvrda priznanja struke, govori o tome da smo dosegli određenu razinu profesionalnog rada i da možemo zadovoljiti najviše standarde organizacije. Uz to smo financijski stabilan i pouzdan partner. Ako ne zadovoljavate sve uvjete ”Cannes Lions” ne bi riskirao svoju reputaciju i ugrozio svoj brand. Sada imamo potvrdu da Brending konferencija jest brend koji ispunjava svoja obećanja i pruža dobru platformu za edukaciju i praćenje trendova.

Koliko vam je partnerstvo sa “Cannes Lions International Festival of Creativity” kao vodećim svjetskim događajem u području kreativnosti i komunikacija olakšalo pripremu programa konferencije?

Dovoljno je reći da smo ove godine pripremili zaista najjači program do sada, program koji u agenciji odmilja zovemo lavovskim. Trudili smo se da temama obuhvatimo sve bitne segmente, od strategije, komunikacije, mjerenja efikasnosti i trendova. Moramo kreirati ideje koje djeluju, koje su učinkovite i omogućavaju uspješan povrat sredstava uloženih u marketinške kampanje. Kreativnost bez strategije neće polučiti rezultate kakvi se očekuju. Nismo zanemarili ni lokalne snage, koje će kroz panel diskusije dati odgovore na možda najvažnija tržišna pitanja u ovome trenutku. Današnji trendovi sugeriraju izraženu potrebu za iskrenom komunikacijom između brendova i potrošača. Kroz partnerstvo sa ”Cannes Lions” festivalom uspjeli smo osigurati vrhunske predavače koji će sve ovo predstaviti sudionicima konferencije, te kroz konkretne primjere uspješnih strategija tematiku dodatno približiti svim prisutnima. Imali smo priliku da se uvjerimo kako  kompanije koje osvajaju lavove bilježe bolje poslovne rezultate kroz čitav niz financijskih pokazatelja te jačanje ključnih brend vrijednosti. Naravno, komunikaciju s predavačima olakšava kada kažete da ste partner ”Cannes Lions”, jer to govori puno o vama. Svakako, imidžu konferencije su doprinijeli i raniji predavači koji su prenijeli svoja pozitivna iskustva.

Kao dio programa ”Young Lions” natjecanja ugostit će te nekoliko osvajača Kanskog lava, najprestižnije nagrade u svijetu advertisinga. Koja imena biste posebno istaknuli?

Radujemo se što možemo reći da dolaze tri predstavnika koja su osvojili ”Kanskog lava”, oni se međusobno ne poznaju, ali u Sarajevu ćemo ih povezati. Zvijezda predavač Daniel Pankraz, Strategic Innovations Director Leo Burnett Sydney, višestruki je dobitnik Kanskog lava, a u svojoj karijeri je osvojio preko 50 nagrada na prestižnim međunarodnim festivalima. Predsjednik žirija za Young Lions Bosne i Hercegovine je Veljko Golubović. Kampanje koje je kreirao i vodio osvojile su mnoštvo nagrada, među kojima osam Kanskih lavova, nagrade Clio Awardsa, New York Festivala, One Showa, Eurpobesta, Epice, Golden Druma, Cristal Festivala, Red Applea, ADStarsa, PIAF-a, EACA-a, LIA-e. Mirka Modrinić, kreativna direktorica Imago Ogilvy je također članica žirija, a dolazi nam i Damir Ciglar, predsjednik uprave i suosnivač agencije IMAGO Ogilvy koji je prošle godine u Hrvatsku donio prvog lava. Dragan Rujević, New Moment Bosna i Hercegovina dolazi iz agencije koja je osvojila ovu prestižnu nagradu. Ukratko, Lavovi su tu, sada ostaje da pripremimo meso. 🙂

Vjerujete li kako sadržajem možete privući veliki broj posjetitelja?

Kvaliteta programa za nas je najvažnija. Postoji dosta konferencija koje ne ispune očekivanja. Želimo ponuditi vrijednost za novac. Kada sudionici plate kotizacije želimo osigurati da budu impresionirani konferencijom i zadovoljni dobivenim sadržajem. Zato s puno pažnje pristupamo izboru programskog sadržaja. Želimo da svi koji dođu čuju nešto novo, da razmijene iskustvo o tome koliko rade ispravno i da motiviraju svoje timove kako bi nastavili stvarati izazovnije, kreativnije i efikasnije. Nakon svake konferencije provodimo istraživanje koje iskoristimo u pripremi nove konferencije s ciljem da ispunimo sva očekivanja. Jedna od ranijih zamjerki koja nije isključivo vezana za teme bila je na račun networkinga za vrijeme konferencije. Ljudi između ostalog na konferenciju dolaze i da se upoznaju s predstavnicima drugih kompanija, prošire svoja poznanstva. Međutim, kako vrlo često u pauzama svi završe s poznanicima iz užeg kruga, to se i ne događa. Ove godine networking nismo prepustili slučaju. Zlatan Tuce, HR menadžer za Balkan kompanije Roche ima zadatak da ovogodišnji networking pretvori u nezaboravno iskustvo. U tome će mu pomoći istraživanje kompanije Kolektiv (posao.ba).

Kada spominjemo lavove fantastično zvuči informacija kako po prvi put organizirate i natjecanje za mlade nade ”Young Lions”. Recite nam nešto više o formatu natjecanja i vašim očekivanjima.

Želimo potaknuti mlade nade da razmišljaju globalno i prate trendove. Natjecanje je namijenjeno profesionalcima starosne dobi do 30 godina, zaposlenima u agencijama. Prijave za natjecaljske timove i detaljna pravila se nalaze na stranici konferencije http://branding.ba/bs/young-lions/. Natjecateljski timovi sastavljeni su od dvoje mladih profesionalaca, koji potpuno odvojeni od svojih senior direktora i klijenata imaju priliku testirati svoje vještine i znanja i bore se za Grand Prix nagradu. Natjecanje je posebno po tome što za produkciju traženih kampanja natjecatelji imaju 24 sata. Pobjednički tim koji osvoji Grand Prix dobiva nagradu u vrijednosti deset tisuća KM, koliko iznose troškovi puta, smještaja i kotizacija za ovogodišnji “Cannes Lions Festival”, koji će od 17. do 24. lipnja biti održan u Francuskoj. Žiri će ocjenjivati radove na osnovu kriterija postoji li velika ideja, koliko je ona inovativna, kakva je kreativna kvaliteta izvedbe, te je li poruka dobro prenešena. Bitno je naglasiti kako brief daje klijent koji je do samog početka natjecanja nepoznat, te da je krajnji korisnik kampanje humanitarna ili neprofitna organizacija civilnog društva.

Pobjednici lokalnog “Young Lions” natjecanja imaju priliku dokazati se i na svjetskoj razini, predstavljajući Bosnu i Hercegovinu na svjetskom “Young Lions” natjecanju u Cannesu, gdje će snage odmjeriti s kolegama iz čitavog svijeta. Vjerujemo kako će to biti nezaboravno iskustvo za njih i vrlo značajno za daljnji razvoj u karijeri. Ponosni smo što postajemo dio globalnih kretanja, pogotovo za novu generaciju profesionalaca koji globalno razmišljaju i lokalno djeluju.

Prijave su u toku, branding.ba/bs/prijava.


Propustili ste