Svjetski priznati dizajneri i stručnjaci na Danima komunikacija

Sudionike Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, koji se održava od 15. do 18. svibnja 2014. u hotelu Lone u Rovinju, očekuju predavanja svjetski priznatih dizajnera i stručnjaka za brendiranje i oglašavanje.

Na Dane komunikacija dolaze svjetska dizajnerska zvijezda Mirko Ilić, kreativni direktor u agenciji Communis DDB Beograd Slavimir Stojanović, voditelj odjela za grafički identitet grupe NIKE Clinton Shaner kao i Andreas Simon stručnjak za razumijevanje ponašanja potrošača.

Mirko Ilić svjetski je priznati dizajner i ilustrator čije radove karakteriziraju snažni vizualni koncepti. Porijeklom je iz Bosne, a od 1986. živi i djeluje u New Yorku. Karijeru u SAD-u započeo je kao umjetnički ravnatelj međunarodnog izdanja Time Magazina i Op-Ed stranica New York Timesa, a 1995. je osnovao multidisciplinarni studio za grafički dizajn, 3D animacije, filmske naslove i ilustracije Mirko Ilić Corp. sa sjedištem u New Yorku. Prije dolaska u SAD bavio se stripom, ilustracijama, plakatima, vizualnim oblikovanjem knjiga i naslovnica ploča (uključujući i omote Bijelog dugmeta, Parnog Valjka, Azre i Filma). Dobitnik brojnih nagrada na ovogodišnjim Danima komunikacija održat će multimedijalno predavanje pod nazivom Simboli mržnje kroz koje će prikazati kako se neonacizam svojom ikonografijom snažno infiltrirao u naše društvo te će govoriti o prešućivanju i toleranciji javnosti na simbole neonacističkih grupacija.

Slavimir Stojanović, svestrani je beogradski dizajner i osnivač lifestyle branda FUTRO koji je za svoje projekte iz područja dizajna i oglašavanja nagrađen s preko 300 međunarodnih nagrada i priznanja. U svojoj bogatoj karijeri bavio se tipografijom, oglašavanjem, dizajnom, produkt dizajnom, pop kulturom, umjetnošću. Na Danima komunikacija održat će predavanje Uspon palog satelita na kojem će govoriti o poslovnom i životnom timelineu jednog dizajnera. Predavanje se, kroz niz anegdota, bavi najrazličitijim utjecajima koji su ga formirali, od rada u Švedskoj, preko Ljubljane i New Yorka do Beograda.

Clinton Shaner, nagrađivani je dizajner i voditelj je odjela za grafički identitet grupe NIKE. Prije dolaska u NIKE, stvarao je inovativna rješenja za klijente kao što su Coca-Cola, Tihany dizajn, Rockport Publishers, Target, The Broadmoor Hotel Le Cirque, The New York Times, United Healthcare i Tesco. Dobitnik je priznanja Graphis, STEP, Metropolis i Art Director’s Club. Na festivalu Dani komunikacija govorit će o procesu razvoja identiteta brenda u svijetu modernog sporta s upornim i nemilosrdnim naglaskom na sportaše i inovacije.

Andreas Simon stručnjak je za razumijevanje ponašanja potrošača i bihevioralni marketing. Ima 30 godina iskustva u oglašavanju i komunikacijskom poslovanju, a u njegovoj bogatoj karijeri ističe se pozicija predsjednika Uprave agencije BBDO Budimpešta na čijem čelu je proveo punih 12 godina. Njegovo predavanje pod nazivom Sexy podaci: Suvremeni izvor kreativne inspiracije govorit će o tome kako nam podaci o potrošačima, ako ih koristimo na pravi način, mogu pomoći shvatiti motivaciju iza ljudskog ponašanja i napraviti veliki korak u procesu prodaje.

Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.


Propustili ste