Sila se probudila i na društvenim mrežama
- 22. prosinca 2015.
- #društvene mreže — #Ratovi zvijezda
Prošli vikend dogodio se popkulturološki događaj godine o kojemu niste mogli ništa čuti jedino ako živite na nekome pustom otoku – u svjetskim kinima prikazan je novi nastavak Ratova zvijezda pod nazivom Sila se budi!
Dugoočekivani filmski spektakl u režiji J. J. Abramsa srušio je pritom mnoge box-office rekorde, zaradivši u premijernome vikendu gotovo 248 milijuna dolara u američkim kinima, a u cijelome svijetu ukupno više od 528 milijuna, pokazuju podaci stranice Box Office Mojo.
Impresivno, zar ne? U konačnici, sjajni rezultati na kino-blagajnama i nisu tako iznenađujući, s obzirom na desetljetnu popularnost najveće galaktičke sage i golemu bazu fanova, ali svakako ima nešto i u pomno razrađenoj marketinškoj kampanji.
Međutim, impresivne brojke zabilježene su i u digitalnoj sferi, točnije, na društvenim mrežama. Tijekom premijernoga vikenda više od 64 milijuna ljudi diljem svijeta ostvarilo je 140 milijuna interakcija sa sadržajem na Facebooku koji je vezan uz Ratove zvijezda, objavila je najpopularnija društvena mreža.
Istodobno, na Twitteru je tijekom vikenda zabilježeno gotovo 5 milijuna tvitova koji su se odnosili na novo poglavlje slavnoga serijala, a u cijeloj godini bilo ih je ukupno čak 18,7 milijuna, piše Social Times. Najčešći pojam koji se pritom spominjao na Twitteru u kontekstu dugoočekivanoga filma bio je – “spoiler”!
Variety pak prenosi podatke analitičke tvrtke Fizziology koji pokazuju kako je samo 1 posto tvitova vezanih uz novi nastavak Ratova zvijezda bio negativne prirode, odnosno 70 posto ih je bilo pozitivno, a 29 posto neutralno. Usporedbe radi, tipični blockbusteri takvoga kalibra u prosjeku privlače oko 5 posto negativnih i 50 posto pozitivnih reakcija. Sila je očito jaka i na društvenim mrežama.