Predstavljeni rezultati projekta Zelena ideja
- 16. travnja 2014.
- #Hura — #zelena ideja
Sinoć je u klubu Pepermint održana izložba radova projekta Zelena ideja putem kojeg je 16 hrvatskih eko proizvođača dobilo besplatne usluge marketinga i promocije od marketinških agencija okupljenih oko Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).
Eko proizvođači su dobili pomoć od agencija u vidu dizajna ili redizajna logotipa, web stranice, ambalaže i brošura; osmišljavanja vizualnog identiteta, slogana i komunikacijske strategije, a sve kako bi postali još prepoznatljiviji i konkurentniji na tržištu.
Prilikom predstavljanja radova voditelj projekta Nikola Vrdoljak je izjavio: “Smatram da smo projektom opravdali naša početna očekivanja i napravili važan korak kako bi malim eko proizvođačima pomogli da se lakše pozicioniraju i predstave svoje proizvode na tržištu. Sada se nadamo da će se i ostatak javnosti putem komunikacijskih platformi koje su marketinške agencije realizirale moći uvjeriti u kvalitetu i posebnost proizvoda naših eko proizvođača. Također, nadam se da smo ovim projektom dokazali kako marketinški stručnjaci mogu pomoći plasmanu eko proizvoda te razvoju eko proizvodnje s namjerom pozitivnog utjecaja na ukupnu gospodarsku situaciju u Hrvatskoj.”
U sklopu izložbe radova organiziran je i eko sajam na kojem su neki od eko proizvođača predstavili svoje proizvode. Svi posjetitelji tako su između ostalih mogli uživati u proizvodima prvog ekološkog proizvođača Marija Severa, istarskom kozjem siru kojeg je predstavila Stancija Kumparička te vinima koja proizvode Denis Bogoević-Marušić s Pelješca i Šime Škaulj iz Nadina pored Benkovca.
Nakon izložbe realizirani projekti biti će predstavljeni i u sklopu festivala Dani komunikacija te na Weekend Media Festivalu.
Za više informacija o projektu posjetite www.zelenaideja.hr