Dijeljenje sadržaja na Linkedinu

Kako smo počeli dijeliti na Linkedinu i zašto bi i vi trebali sherati baš na ovoj društvenoj mreži

Iako se situacija oko Facebook dosega pomalo raščišćava – nikad i niste imali potpunu pokrivenost fanova objavama – i dalje ostaje činjenica da ako želite doprijeti do većeg broja njih, morate platiti. I to naravno radimo – promocija posta “Što kad dosadi najpopularnija društvena mreža” za 10 dolara na planb Facebook stranici donijela nam je: 49 lajkova posta, 23 klika, 1 komentar i 42 lajka stranice. Za 10 dolara, super rezulat! Ali, ako morate svaki dan za jedan post dati deset ili više dolara, izaći će to i van predviđenog budžeta. Baš zato, i s planomb okrenuli smo se drugim društvenim mrežama, odnosno svakodnevnom dijeljenju linkova na njima.

Odavno smo već na Twitteru, koji nam generira dobar promet, a sad dijelimo i na: Pinterestu, Google + i Linkedinu, ali za sada samo s mog privatnog accounta. Pinterest je najslabiji pa se tako ni ne nalazi na listi refferala, Google + ima udio od 0,71%, a Linkedin od 1,02% u dovođenju čitatelja na planb.hr, u razdoblju od mjesec dana. Treba spomenuti kako dijelim s privatnog accounta pa je doseg limitiran na ljude koji su u mojim krugovima – vjerujem da ćemo sa službenog planb.hr Linkedin profila imali još više čitatelja, iako još uvijek ne toliko koliko ih dođe s Facebooka.

I sam Linkedin je svjestan da mora pojačati vrijednost dijeljenja pa i novi redizajn ide baš u tom smjeru – da olakša korisnicima dijeljenje i poboljša profile tvrtki, na kojima će se, vjerujem u budućnosti dijeliti intenzivno kao danas s Facebook profila. Želimo da tvrtke razgovaraju sa svojim ciljanim korisnicima, rekao je za Bloomberg Deep Nishar, zadužen za user expirience na ovoj društvenoj mreži. Sudeći pak po članku koji je objavljen na Social Media Examineru, dovoljno je 100-200 followera na vašim službenim Linkedin stranicama kako bi počeli dolaziti i na vaše stranice kao posjetitelji s ove društvene mreže.

S druge strane, ako imate content marketinški projekt, web magazin ili blog a potencijalni klijenti su vam na Linkedinu, nema razloga da već danas ne krenete i s ovom društvenom mrežom.

cta-planb-3


Propustili ste