Deset društvenih mreža na kojima možete predstaviti svoj brend

Kao odlično sredstvo za dobru reklamu i prezentaciju pokazale su se društvene mreže. Osim dobro nam poznatih Facebooka, Twittera i Pinteresta, dobro je imati na umu još nekoliko njih koje nisu toliko razvikane, ali im je potencijal velik

Društvene mreže su odličan prostor za plasiranje raznih sadržaja i proizvoda. Nažalost, malo je takvih mreža koje su uspješne i svakako ne smijemo zanemariti one koje ne nose naziv Facebook, Twitter ili Instagram. Naprotiv, njihov potencijal je velik i mogle bi biti (a nekima već jesu) odlična platforma za promociju brendova raznih kompanija i pojedinaca koji nastoje svoje proizvode maksimalno približiti potrošačima. Slijedi deset društvenih mreža koje svakako treba imati na umu:

Good.is
Good.is je vrlo mlada društvena mreža namijenjena svim kreativcima i pragmatičnim idealistima. Cilj ove društvene mreže je njihovo međusobno povezivanje, kao i povezivanje s raznim organizacijama. Ovdje se vrlo lako i kvalitetno može ostvariti suradnja koja se temelji na konverzacijama o temama koje su predmet vašega interesa.

Viddy
Ono što je Instagram za fotografije, to je Viddy za video. Vrlo je sličan Instagramu, samo što na ovoj mreži ne pričate priču fotografijama, već putem videozapisa. Viddy bi kompanijama mogao poslužiti kao odlično sredstvo za reklamiranje svojih brendova i njihovo plasiranje među potrošače.

Last.fm
Last.fm je društvena mreža namijenjena glazbi. Putem tagova se nasumično bira glazba i time praktički nastaje jedinstvena radiostanica. Pjesmu prati kratak opis i fotografija izvođača, te je stoga ova mreža odlična za sve one iz svijeta glazbe.

SoundCloud
SoundCloud također dolazi iz svijeta glazbe i bazira se na komunikaciji s drugim glazbenicima. Ovaj glazbeni servis može se kombinirati s Facebookom i Twitterom, postoje aplikacije za pametne telefone i time se potencijalna baza korisnika uvelike proširuje.

Goodreads
Goodreads je namijenjen svim knjigoljupcima i osim diskusije o radovima svojih omiljenih autora, potrošač ima mogućnost procijeniti, preporučiti ili čak napisati osvrt na pročitano djelo.

Fancy
Svojevrsna konkurencija Pinterestu je društvena mreža slabo poznata izvan američkoga tržišta – Fancy. Jednostavna je za korištenje (ako ti se nešto svidi, samo klikni na Fancy) i njezin naglasak na e-kupovinu je snažan. Osim što služi za lajkanje zanimljivih proizvoda i brendova, potrošač ima na raspolaganju i mogućnost kupovine tog proizvoda. Zvuči zanimljivo i bez mnogo komplikacija, jer proizvođači mogu brzo i jednostavno promovirati svoj proizvod te ga odmah i prodati.

WeHearIt
Još jedna konkurencija Pinterestu je mreža prepuna divnih fotografija – WeHeartIt. Jednostavna je za korištenje, dok je brzina kojom se fotke dijele među korisnicima uistinu velika. Dobar način za predstavljanje brendova i njihovo širenje među korisnicima.

GetGlue
Za sve one koji vole otkrivati nove serije, filmove, glazbu i knjige tu je GetGlue. Putem ove mreže možete s drugima podijeliti odličnu seriju koju ste otkrili, ali i raspravljati o samome sadržaju. Ako istomišljenike niste našli u realnome svijetu, u ovom virtualnom ćete ih zasigurno imati.

Spotie
Novitet među hrvatskim društvenim mrežama jest Spotie, koja vam omogućava da napravite aplikaciju za bilo koji event. Pritom možete pratiti aktivnosti onih koji su potvrdili svoj dolazak, ali i onih koji su još uvijek etiketirani kao potencijalni posjetitelji. U svakom slučaju, Spotie djeluje kao vrlo dobro sredstvo za promociju raznih događanja.

SkyGrid
SkyGrid je platforma koja obećava povezivanje fanova s umjetnicima ili brendovima tako da na jednoj lokaciji povezuje sve platforme društvenih medija. Dodatan plus je taj što je prilagođena za Android i Apple pametne telefone.

cta-planb-3


Propustili ste