The Voice – kako social media kampanja izgleda iza kulisa

U kategoriji najbolja Social media kampanja pobjedu je odnijela agencija 404 za kampanju "The Voice – Najljepši glas Hrvatske".

Na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja koji okupljanja vrhunske marketinške stručnjake, dodijeljenje su nagrade MIXX za najbolje digitalne kampanje. U kategoriji najbolja Social media kampanja pobjedu je odnijela agencija 404 za kampanju “The Voice – Najljepši glas Hrvatske”. O kompleksnosti razvoja jedne ovakve kampanje te planovima za razvoj iste razgovarali smo s Martinom Kolaček, account managericom iz 404.

Kao jedan od vaših zadataka u približanju showa “The Voice” bilo je i potpuno aktiviranje na društvenim mrežama. Jeste li imali određen broj gledatelja kojim ste željeli pristupiti ili niste ulazili s kalkulacijama?

Nismo ulazili u projekt s takvim kalkulacijama. Željeli smo prije showa okupiti na jednom mjestu sve ljubitelje dobrog zvuka i raznih kvalitetnih glasova. Naravno, imali smo ciljeve koje smo si zadali i koje smo ispunili. Neke smo višestruko probili i na nekim društvenim mrežama nismo očekivali toliki uspjeh. Da podsjetimo, u prvoj sezoni showa smo bili 2. trending tema na globalnom Twitteru!

Koliko napora je potrebno i na koje ste načine motivirali gledatelje kako biste ih informirali o postojanju hashtaga i praćenju showa?

Hashtag smo “gurali” od početka na sve vizuale i u kompletnu komunikaciju. No, jako veliku ulogu tu je odigrala televizija gdje se hashtag redovito pojavljivao u emisiji. Osim toga, Iva i Ivan (voditelji) su ga promovirali kroz cijelu emisiju. Bilo ga je teško zaobići, a i hashtag je postao toliko prirodan u današnjoj društveno-mrežnoj komunikaciji da se brzo primio.

Koliko je zahtjevno voditi kampanju na više društvenih mreža u live formatu? Kako se pripremate na nepredvidive situacije i rizike koje nosi sa sobom emisija uživo? Imate li unaprijed kreiran content ili si dozvoljavate dozu improvizacije?

Zahtjevno je. U svim live emisijama radilo nas je 4 do 6. Imali smo osobu za svaku društvenu mrežu i još dodatne ljude koji su pratili komunikaciju. Čak i uz toliki broj ljudi, bilo je nemoguće popratiti svu komunikaciju. U jednom naletu, na Twitter je znalo doći 900 poruka pod hashatgom. A naleti su svakih par minuta. Što se sadržaja tiče, probali smo dobar dio toga kreirati ranije, ali bilo je i improvizacije. Pripreme su uvijek bile detaljne i temeljite od strane ekipe cijelog showa.

Predviđate li da će “The Voice” zahvaljujući vašim naporima bit najpopraćeniji show u regiji u nadolazećim godinama?
Teško je reći. Digitalni svijet je toliko nepredvidljiv da je doista nemoguće reći. Možda to bude show u kojem gameri komentiraju igru koju igraju, tako je sve brzo da nema sigurnih predviđanja. U svakom slučaju se jako veselimo vidjeti što će to biti i biti dio toga 🙂


Propustili ste