#SOMOborac Social Media savjet #5

Koliko puta ste kliknuli na neku vijest samo zato što je imala interesantan naslov? Isto toliko će puta i vaši korisnici obratiti pažnju na link kojeg ste objavili te na njega kliknuti samo zato što ste ga atraktivno predstavili. Sad kad vam je to pošlo za klikom, važno je da ono što u članku prezentirate […]

Koliko puta ste kliknuli na neku vijest samo zato što je imala interesantan naslov? Isto toliko će puta i vaši korisnici obratiti pažnju na link kojeg ste objavili te na njega kliknuti samo zato što ste ga atraktivno predstavili. Sad kad vam je to pošlo za klikom, važno je da ono što u članku prezentirate bude zanimljivo kako bi zadržalo pažnju korisnika (i natjeralo ga da ponovno posjeti vaše internetsko odredište). No, znate kako se kaže… Prvi korak je najteži, a u ovom slučaju to je usmjeriti korisnika – primatelja poruke – na to da klikne na link i pročita ono što ste na njemu objavili. Još jedan savjet kojeg bismo izdvojili za pisanje statusa i tvitova je taj da – napišete sve, a ne kažete ništa 🙂

cta-planb-3


Account director u Jasno & Glasno

Propustili ste