Pet godina Weekend Media Festivala
- 11. rujna 2012.
- #Weekend Media Festival
Peti Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održat će se ove godine od 20. do 23. rujna u festivalskom prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju. Veći, provokativniji i uzbudljiviji, Weekend petu godinu zaredom okuplja domaće i regionalne medijske, marketinške i PR profesionalce.
Weekend Media Festival i ove godine dovodi niz vrlo uglednih predavača i panelista iz regije, ali i iz svijeta. Tako će o budućnosti vijesti i demokracije govoriti Conor White-Sullivan, direktor HuffPost Labsa. White-Sullivan je jedan od predvodnika napora da se kroz zajednice blogera promijeni klasični pristup vijestima, zbog čega je dobio i priznanje američkog predsjednika Baracka Obame, te je prošle godine uvršten u Forbesov izbor 30 najutjecajnijih osoba mlađih od 30 godina.
Multimedijski producent Gabriel Dance pet je godina vodio projekt NYTimes.com, a danas je interaktivni urednik britanskog Guardiana u New Yorku. Elokventni 30-godišnjak iz Colorada pun je entuzijazma oko budućnosti digitalnog novinarstva. Svoj će entuzijazam pokušati prenijeti i na publiku u Rovinju, na predavanju čiji je naslov „Umjetnost i znanost interaktivnih vijesti“. Internetske igrice su globalna industrija vrijedna 100 milijardi američkih dolara. Davor Hebel, partner u Fidelity Growth Partners Europe iz Velike Britanije uvjeren je da u toj industriji itekako ima mjesta za regionalne igrače iz Jugoistočne Europe.
Weekend Media Festival ove se godine predstavlja i s novim formatom Hard Talk, koji će ugostiti Aleksandra Tijanića i Gorana Milića. Gost Hard Talka je i Emil Tedeschi, vlasnik Atlantic grupe. Nov format na ovogodišnjem Weekendu je i „Pogled preko plota“, koji donosi pregled najvažnijih događanja u komunikacijskoj industriji u svim zemljama regije tijekom prošle godine te „Dvoboj“ u kojem će stavove sučeliti ključni akteri medijske scene Hrvatske.
U bogatom programu panel rasprava ističu se „Mit o TV rejtingu“, „Može li film u Hrvatskoj biti gledan i profitabilan?“ i „Gdje se događa novinarstvo?“. Weekend je već tradicionalno postao mjesto predstavljanja novih projekata pa se tako najavljuje predstavljanje regionalnog medijskog projekta Biznis plus, predstavljanje projekta „Istra na društvenim mrežama“ itd.
BalCannes – regionalna revija najboljih reklamnih agencija na Weekendu
Jedna u nizu novosti petog Weekend Media Festivala je BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija, organizirana u suradnji s Hrvatskim udruženjem agencija za tržišno komuniciranje (HURA). Sve zainteresirane agencije iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore imaju priliku predstaviti svoje radove. Iako BalCannes nije prvenstveno natjecateljskog karaktera, agencije čije projekte izabere stručni žiri novinara specijaliziranih za oglasnu industriju, dobit će priliku osobno predstaviti svoje projekte na glavnoj pozornici festivala te će im biti uručen poseban certifikat. 25 najboljih po izboru žirija predstaviti će se u dvorani Weekend.