Lea Stanković: Dobra prezentacija je neophodna, ali nije moguća bez dobre ideje!
- 26. kolovoza 2014.
- #Lea Stanković — #SoMo Borac — #SoMo Borac 2014 — #SoMo intervju — #SoMoBorac Awards
I ovoga tjedna nastavljamo sa serijom intervjua s članovima žirija ovogodišnje dodjele nagrada SoMo Borac. Popričali smo s Leom Stanković iz agencije Communis DDB koja nam je otkrila svoje najdraže digitalne projekte, podijelila s nama tajne dobre prezentacije i objasnila zašto je važno prijaviti se na SoMo Borac!

Piše
Boris Ličina Borja

Upoznajte nas sa svojom agencijom. Što sve radite, koji su vam najdraži projekti?
Agencija Communis DDB postoji od 2002. godine, a korijene vuče od agencije Saatchi & Saatchi, prvog velikog networka na području bivše Jugoslavije. Mi smo full service agencija i bavimo se integriranim komunikacijama. Ja radim u digitalnom sektoru od njegova začetka, imam priliku baviti se i kreativnom stranom posla, ali i radom s klijentima. Jedan od mojih najdražih projekata jest Virtuelni Muzej Zorana Đinđića.
Ima li neki regionalni digitalni projekt koji vas je oduševio u posljednjih godinu dana?
Ne sjećam se ničega što me je baš oduševilo, premda vjerujem da postoji mnogo fantastičnih projekata koje ću tek vidjeti tijekom žiriranja za SoMo Borac.
Koji će digitalni trendovi prevladavati sljedeće godine?
Trend će biti – da nema trenda. Na ovogodišnjem festivalu u Cannesu dosta smo slušali o orkestraciji kanala. Naime, sve je više specijalističkih agencija i raznih niša za koje postoje stručnjaci. Teško je snaći se u svemu tome. Naša uloga je da sve to orkestriramo, da ne jurimo tamo gdje su svi, već da za klijente upravljamo svim kanalima smisleno s ciljem da se ideja najefektnije iskomunicira.
Što savjetujete onima koji prijavljuju svoje radove na SoMo Borac? U čemu je tajna – dobroj prezentaciji ili nečem drugom?
Dobra prezentacija je neophodna, ali ona nije moguća bez dobre ideje koja stoji iza kampanje koju želite predstaviti žiriju. Bitno je da postoji jedna jasna poruka koju želite prenijeti i da to učinite na najefektniji mogući način. Imajte na umu proces žiriranja – on dugo traje, naporan je, nekada zna biti i napet… Zato razmišljajte o tome kako da odudarate od drugih radova u smislu prezentiranja ideje, kako da upravo vaš rad nama ostane najupečatljiviji. I trudite se da sažmete sve što želite da znamo.
Zašto je važno prijaviti se na SoMo Borac?
Znam da je neka kampanja dobra kada me probode u želudcu i kada pomislim ”kako se mi toga nismo sjetili?”. U tenisu je recimo slučaj da kada igrate protiv nekog boljeg, i vi podižete kvalitetu svoje igre, a vjerujem da je tako i u našoj industriji. Dobrim kampanjama motiviramo jedni druge, upoznajemo se i naravno, podižemo standard kreativnosti.
SoMo Borac se dodjeljuje na Weekend Media Festivalu u sljedećim kategorijama: SoMo Face (najbolja Facebook stranica), SoMust Have(Instagram, Twitter, Vine i ostale društvene mreže), CM godine (community menadžer/ica godine), SoMo Content (najbolji contentmarketinški projekt),Viralni blockbuster (internetski video godine), There’s Not A Problem I Can’t Fix Cause I Can Do It In The Mix (društvenomrežni miks), Aplikacija s velikim A (najbolja mobilna aplikacija) i Hodam i gledam (mobilni site ili kampanja).
Prijaviti se možete na www.somoborac.com/prijava. Svakodnevne novosti vezane za ovu najvažniju digitalnu nagradu možete pratiti i na službenoj Facebook stranici – www.facebook.com/somoborac.