Kako obavijestiti i kontaktirati dobitnika natječaja na Facebooku

Facebook je krajem ovoga ljeta poprilično iznenadio svojom odlukom da poslovne stranice mogu organizirati nagradne natječaje na temelju lajkova i komentiranja. Kreiranje i implementiranje posebnih aplikacija sada više nije obavezno, premda su u slučajevima većih i složenijih natječaja vjerojatno bolji izbor. Ono što je pak neizostavan dio svakog natječaja je objavljivanje i kontaktiranje dobitnika, no zbog određenih Facebookovih pravila i ograničenja ovdje postoji još mnogo nedoumica.

Objava i kontaktiranje dobitnika može se provesti na nekoliko načina, pri čemu gotovo svaki ima neke specifične nedostatke, ali u konačnici sve ovisi o tome kakvu ste vrstu natječaja organizirali. Slijedi nekoliko savjeta kako na najbolji način objaviti i kontaktirati dobitnike, a da je sve u skladu s Facebookovim pravilima.

Prikupite e-mail adrese putem aplikacije

Organizirate li natječaj putem aplikacije, što je donedavno bio praktički jedini dopušteni način, kontaktiranje dobitnika relativno je jednostavno jer sudionici u sklopu aplikacije u pravilu ostavljaju svoju e-mail adresu. Također, unutar aplikacije može se objaviti i ime dobitnika, a nije loše ni zahvaliti se svima na sudjelovanju, jer to može samo koristiti imidžu vašeg brenda. ,

Obavijestite dobitnika u komentaru

Ako ste se pak odlučili održati natječaj na svom timelineu, kontaktiranje dobitnika više nije tako suptilno kao u slučaju aplikacije.

Nakon što je Facebook olabavio svoja pravila o ”nagradnjačama”, dobitnike smijete kontaktirati tako da ih označite u komentaru (s pomoću simbola @) te istodobno obavijestite kako ćete nastaviti daljnju komunikaciju. U tom slučaju možete ih zamoliti da vam se jave na određeni e-mail ili da vas kontaktiraju putem privatne poruke. Pritom valja naglasiti da stranica ne može s korisnikom razmjenjivati privatne poruke ako on prvi ne započne konverzaciju. Potencijalno, administrator stranice može obavijestiti dobitnika koristeći svoj osobni profil, ali to djeluje krajnje neprofesionalno, a mnogi korisnici ionako onemogućavaju da im privatne poruke šalju osobe s kojima nisu prijatelji.

Međutim, postoji još jedna kvaka: korisnika možete označiti u komentaru jedino ako je on nešto komentirao na konkretnu objavu, odnosno to nećete moći učiniti ako se natječaj bazira isključivo na lajkovima. Iz sličnoga razloga nije najbolje rješenje ni objavljivanje dobitnika u zasebnom statusu, jer vam Facebook u tom slučaju ne dopušta tagiranje njegova imena, a samim time on neće dobiti obavijest o tome.

Objavite dobitnika na svojoj internetskoj stranici

Alternativno, dobitnike natječaja možete objaviti i na svojoj službenoj stranici, što će joj sigurno donijeti i koji klik više. U tom slučaju kreirajte novu objavu na svojoj Facebook stranici te u nju uključite poveznicu koja će voditi izravno na popis dobitnika. U sklopu objave na Facebooku ili teksta na internetskoj stranici objavite i upute o daljnjoj komunikaciji i preuzimanju nagrade. U ovom slučaju možda nije najsretnije rješenje da vam se dobitnici javljaju putem e-maila, jer postoji mogućnost da se netko lažno predstavi kao takav.

Na kraju je važno napomenuti da je u pravilima natječaja uvijek potrebno jasno navesti na koji način ćete obavijestiti i kontaktirati dobitnike nagrada.

cta-planb-3


Tomislav voli filmove, knjige i pop-kulturu. Latentni skriboman.

Propustili ste