Gerilski marketing – dobrom idejom do veće pozornosti

Potencijalni rezultat gerilskog marketinga je velika zainteresiranost i pozornost stare i nove publike, a vrlo vjerojatno i poprilična medijska eksponiranost.

Gerilski marketing definira se kao marketinška strategija koja koristi nekonvencionalne kreativne metode s ciljem promicanja proizvoda, usluga ili manifestacije, i to uz relativno malen budžet. Potencijalni rezultat je velika zainteresiranost i pozornost stare i nove publike, a vrlo vjerojatno i poprilična medijska eksponiranost.

Što je važno imati na umu pri planiranju gerilske kampanje? Pomno planirajte svaki potez i prilagodite ga obilježjima svojega proizvoda, a bitno je i da vaš prvi izlet u gerilu ne bude pretjerano kompliciran jer postoji opasnost da nećete biti shvaćeni na pravi način.

Kako gerilski marketing izgleda u praksi? Primjerice, Purdy, tvrtka koja se bavi proizvodnjom i prodajom alata za bojanje, svojom je kampanjom ostavila izvrstan dojam jer su se u prvome planu kampanje poistovjetili sa svojom publikom, odnosno onima koji koriste četke za bojanje. Priznali su da je bojanje detalja najteži dio te su svojim muralom iscrtanim samo po rubovima opeke poslali fantastičnu umjetničku i reklamnu poruku. Jednostavno, a efektno.

Dobroj ideji dosjetili su se i marketinčki stručnjaci Montreal banke (BMO Financial) reklamirajući NBA All-Star weekend kojemu su jedan od glavnih sponzora. Naime, uoči košarkaškoga vikenda u svojemu su sjedištu postavili bankomat visok 305 centimetara, što je visina košarkaškoga obruča, najavljući taj košarkaški spektakl. Jednostavnom, ali fantastičnom idejom polučili su sjajne kritike i oduševljenje svih, pogotovo publike koja prati košarku. Razmišljali su izvan okvira, a za banku koja uglavnom koristi kampanje u kojima reklamira vlastite usluge to je doista hvalevrijedno.

Odlika dobre kampanje je natjerati gledatelja da se zainteresira za uslugu ili proizvod koji do sada nikada nisu vidjeli, odnosno koristili. Osim postojeće publike, dodatnu ćete privući dobrim storytellingom čija poanta ne mora biti usko vezana za vas, ali će odašiljati vašu poruku. Razmislite što želite reći, a onda to pretočite u izvrstan projekt koji će zabaviti vas, a vašu publiku oduševiti!


Ana voli sve vrste umjetnosti, YouTube joj je najdraža društvena mreža, a da je u Hogwartsu bila bi u domu Hufflepuff.

Propustili ste