Električni automobil Tesla stigao u Smiljan

Zajedničkim projektom Hrvatske turističke zajednice i njemačkog ADAC-a na zanimljiv način potvrđena izvrsnost Hrvatske kao turističke destinacije njemačkih turista.

Dolazak električnog automobila Tesla Model S u Smiljan dio je projekta prezentacije Hrvatske kao idealne turističke destinacije za odmor, kojega su tijekom proteklih mjeseci zajedno osmislili i realizirali Hrvatska turistička zajednica i njemački auto-klub ADAC.

Unutar navedenog projekta odlučeno je da se na zanimljivom putovanju od Munchena do Hrvatske testira automobil Tesla model S, kako bi se ocijenilo je li s ovim modelom moguće krenuti na dulje putovanje, odnosno na godišnji odmor.

Do današnjeg dolaska u Smiljan automobil je posjetio Opatiju, Senj i Plitvička jezera, a dolazak u rodno mjesto Nikole Tesle, automobila koji je nazvan upravo po njemu, najljepši je kraj ovog zanimljivog putovanja. Zanimljivost je tim veća što je ova prometna ruta u dosegu jednog punjenja baterija automobila Tesla Model S.

Američka tvrtka Tesla Motors Inc. proizvodi inovativne električne automobile koji polako osvajaju ovo mlado i još novo tržište. Nakon sportskih modela po kojima je tvrtka Tesla Motors poznata, novi proizvod – model S, zamišljen je kao obiteljski automobil kojega se može koristiti na način jednak svakom drugom prijevoznom sredstvu. Karakteristika tog automobila jest da se jednim punjenjem baterija može prijeći u prosjeku 400 do 500 kilometara, što je za sadašnje važeće standarde uistinu velik domet.

“Posebno mi je zadovoljstvo što smo danas ovdje potvrdili da je Hrvatska i u pogledu ekološki zdravih prijevoznih sredstava izvrsna destinacija za odmor njemačkih turista, dostupna u dosegu  od dva punjenja baterija ovog interesantnog automobila. Hrvatska je kao destinacija svojom prometnom infrastrukturom i udaljenošću lako dostupna ključnim regijama njemačkoga tržišta, koje je ujedno i naše najvažnije emitivno tržište za goste koji putuju automobilom, a projektom poput ovog cilj je bio dodatno skrenuti pažnju njemačkih gostiju na još nedovoljno otkrivene destinacije u unutrašnjosti Hrvatske, koje s pravom zaslužuju dobiti važniji značaj.”, istaknula je direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić.


Propustili ste