Brending konferencija predstavila najjači program do sada
- 3. svibnja 2017.

Službeno je predstavljen program ovogodišnje Brending konferencije, koja će se održati 02. lipnja u Domu mladih Sarajevo. U godini, u kojoj postaje službeni partner Cannes Lions festivala kreativnosti i komunikacija, Brending konferencija dovodi predavače svjetskog renomea, a posebno se ističu zvijezde predavači Daniel Pankraz i Paul Coleman.
Radeći s brendovima kao što su Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas, All Blacks, MINI, Lynx/Axe, Smirnoff i Samsung, Pankraz je osvojio preko 50 svjetskih nagrada na D&AD, Cannes Lions, Effies, APAC Effies, One Show, Spikes i APG Award. Na konferenciji će temom ”Building Brand Heat” podići temperaturu i objasniti kako izgraditi moćne i dugotrajne brendove u svijetu moderne komunikacije te kako ljude, pored toliko izbora i preopterećenosti sadržajem, zagrijati baš za vaš brend. Daniel Pankraz će nam predstaviti nadogradnju općepoznatog 4P modela s 5I principom izgradnje jakih brendova.
Paul Coleman je Director of Strategic Planning agencije OMD EMEA, koja je već jedanaestu godinu zaredom proglašena “Globalnom medijskom agencijom godine”. Zamislite sljedeći scenarij: potrošaču prikažete reklamu na njegovom TV-u, te ga pratite s display ili Facebook oglasom na njegovom desktopu ili mobilnom uređaju. Veliki brendovi sve više razmišljaju o integraciji i mogućnostima koje im automatizirani zakup medija pruža. Coleman kroz predavanje ”You can run, but you can’t hide!” priča o rastu, prednostima, efikasnosti, podacima, pouzdanosti, ali i nedostacima Programmatic Buyinga.
Direktorica agencije Via Media, Vesna Beganović, ističe da će konferencija, pored zvijezda predavača i velikih svjetskih brendova, dati prostor i domaćim brendovima i stručnjacima. “Uslijed globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala je nepredvidiva i nemilosrdna, s pravilima koja se stalno mijenjaju. Ove godine će domaće snage dobiti prostor kroz dvije odlične panel diskusije. Prva u fokus stavlja važnost autentične komunikacije kroz priču o brendovima koji su na vrijeme spoznali kako da se izdvoje od konkurencije, prilagođavajući se ciljnim skupinama, njihovim stavovima, kulturi i načinu komunikacije. Druga otkriva tko je kralj džungle, i koja je pozicija domaćih brendova na tržištu”- izjavila je Beganović.
Pored zvijezda predavača, sudionici će imati priliku slušati izlaganja predstavnika Vibera, Googleovog ambasadora te direktore marketinga velikih internacionalnih oglašivača. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva postoje li u džungli pravila i kako postati njen kralj. Detaljan program i više informacija o Brending konferenciji nalazi se na branding.ba.