Bojan Rendulić: SoMo Borac efikasan je način da se čuje za vas i vaše radove
- 1. rujna 2014.
- #Bojan Rendulić — #Initiative Fastbridge — #SoMo Borac — #SoMo Borac 2014 — #SoMo intervju
U sklopu još jednog SoMo Borac intervjua Bojan Rendulić iz medijske agencije Initiative Fastbridge otkrio nam je svoje najdraže digitalne projekte, objasnio koji će trendovi prevladavati u 2015. godini te zašto je važno prijaviti se na najvažniju digitalnu nagradu godine. Kao jedan od glavnih savjeta za prijavu na SoMo Borac, Bojan je izdvojio pričanje priča […]

Piše
Boris Ličina Borja

U sklopu još jednog SoMo Borac intervjua Bojan Rendulić iz medijske agencije Initiative Fastbridge otkrio nam je svoje najdraže digitalne projekte, objasnio koji će trendovi prevladavati u 2015. godini te zašto je važno prijaviti se na najvažniju digitalnu nagradu godine. Kao jedan od glavnih savjeta za prijavu na SoMo Borac, Bojan je izdvojio pričanje priča na zanimljiv način, stoga – pročitajte intervju!
Upoznajte nas sa svojom agencijom. Što sve radite, koji su vam najdraži projekti?
Initiative Fastbridge medijska je agencija kojoj digital predstavlja čak i veći prihodni dio u odnosu na tradicionalne medije, što predstavlja izuzetak od ustaljene prakse na ovim prostorima. Agencija Initiative Fastbridge specijalizirana je za sfere digitalnih medija i na jednom mjestu nudimo kompletno rješenje medijskog pristupa, od strateškog razvoja, planiranja i zakupa digitalnih medija, performance oglašavanja, društvenih medija pa sve do razvoja kreativnih rješenja za digitalne platforme. Zadovoljni smo što smo radili i još uvijek radimo s regionalnim partnerima kao što su kompanije: Carlsberg, Reckitt Benckiser, Coca-Cola, SONY, Alkaloid, FOX ICB i mnogi drugi.
Postoji li neki regionalni digitalni projekt koji vas je oduševio u posljednjih godinu dana?
Iskreno, svaki put kada sam imao priliku biti član nekog žirija i ocjenjivati digitalne projekte, iznenadio bih se brojem kvalitetnih kampanja kojih nisam bio svjestan. Ponekad zato što nisam bio ciljna skupina, ponekad zato što medijska podrška možda nije bila najadekvatnija.
Koji će digitalni trendovi prevladavati sljedeće godine?
S medijske strane, automatizacija zakupa medijskog prostora i real time bidding definitivno će postati hot topic, premda se za sada još uvijek samo sramežljivo nazire pun potencijal ovog vida oglašavanja. Također, bit će vrlo zanimljivo vidjeti što će se na lokalnim tržištima zbivati po pitanju digitalnih OOH instalacija.
Što savjetujete onima koji prijavljuju svoje radove na SoMo Borac? U čemu je tajna – dobroj prezentaciji ili nečem drugom?
Glavni je savjet da ispričate svoju priču na zanimljiv način, dobar storytelling nešto je što zaista može napraviti razliku u odnosu na druge kampanje. Objasnite cijeli korisnički doživljaj, vidjet ćete da to nije nimalo lako. Drugi savjet: nemojte, ali nikako nemojte razbacivati se rezultatima kampanje koji su daleko od realno ostvarenih (reachevi, avioni, kamioni…), samo ćete ispasti neozbiljni. Nažalost, to sam imao priliku prečesto vidjeti.
Zašto je važno prijaviti se na SoMo Borac?
Premda je pokrenut prije godinu dana, SoMo Borac već je postao najbolji presjek digitalnih kampanja u regiji. SoMo Borac definitivno je efikasan način da se čuje za vas i vaše radove. S druge strane, nagrade su vrlo dobar mehanizam da se cijelo tržište i kvaliteta radova pogura naprijed.
SoMo Borac se dodjeljuje na Weekend Media Festivalu u sljedećim kategorijama: SoMo Face (najbolja Facebook stranica), SoMust Have(Instagram, Twitter, Vine i ostale društvene mreže), CM godine (community menadžer/ica godine), SoMo Content (najbolji contentmarketinški projekt),Viralni blockbuster (internetski video godine), There’s Not A Problem I Can’t Fix Cause I Can Do It In The Mix (društvenomrežni miks), Aplikacija s velikim A (najbolja mobilna aplikacija) i Hodam i gledam (mobilni site ili kampanja).
Prijaviti se možete na www.somoborac.com/prijava. Svakodnevne novosti vezane za ovu najvažniju digitalnu nagradu možete pratiti i na službenoj Facebook stranici – www.facebook.com/somoborac.