Publiconn – društvena mreža za korisnike EU fondova

Publiconn je prva društvena mreža namijenjena tvrtkama i organizacijama javnoga sektora koje koriste fondove EU-a i drugih globalnih donatorskih agencija. Iza nje stoje Branimir Šloser, Sandra Benčić i Goran Zubak, a cilj im je izgraditi međunarodnu mrežu s potencijalom prepoznatljivog hrvatskog izvoznog proizvoda i usluge

Za Publiconn smo prvi put mogli čuti prije nešto više od dva mjeseca, kada je Zagrebački inkubator poduzetništva započeo sa svojim radom, a Publiconn je bio uvršten među prvih osam startup timova koji su ušli u ZIP. U utorak, 22. studenoga Publiconn je prezentiran javnosti i time je postao prvi od osam startupa koji je i službeno počeo s radom. Većina društvenih mreža koje svakodnevno koristimo namijenjene su prvenstveno zabavi, dok je Publiconn okrenut prema poduzetnicima i tvrtkama.

On ne služi za promoviranje pojedinca i kompanije u javnosti, već je njegov zadatak spajanje kompanije ili organizacije, zaposlenika i ideje izravno s financijskim i drugim resursima potrebnim za ostvarivanje ciljeva, te pronalazak partnera i suradnika. Ideja o stvaranju ovakve društvene mreže proizašla je iz toga što je za korisnike javnih sredstava (EU fondova, nacionalnih sredstava ili sredstava privatnih fondacija) prikupljanje svih potrebnih informacija, kao i kasnija odgovarajuća procedura realizacije projekata, često vrlo kompliciran postupak.

Ovi korisnici obavezni su javljati se na javne natječaje koji imaju vrlo kompetitivnu i kompliciranu proceduru, dok se informacije o njima objavljuju u različitim medijima. Također je vrlo važno imati na umu kako je jedan od važnih preduvjeta da bi neka organizacija mogla aplicirati na natječaj taj da se projekt provodi u partnerstvu s drugim organizacijama. Postupak koji gotovo sve organizacije koriste kako bi detektirale partnere jest pretraživanje internetskih stranica, što u principu zahtijeva mnogo vremena. Kasnije uspostavljeni kontakt nije nužno i siguran rezultat, kao što još uvijek ostaje otvoreno pitanje vjerodostojnosti.

Branimir Šloser je, u suradnji sa svojim kolegama, kao rješenje nametnuo ideju tzv. organizacijskog Facebooka. Navodi kako je Publiconn društveno-poslovna mreža bazirana na profilima organizacija koja, osim same suradničke platforme, korisnicima nudi i aktualne obavijesti o natječajima (funding alerts). Osim samoga umrežavanja i pristupa informacijama o natječajima, Publiconn olakšava komunikaciju, suradnju i partnerstva organizacija na zajedničkim projektima.

Publiconn je najprije bio u testnoj fazi, a konačna verzija zaživjela je na dan kada je Publiconn predstavljen javnosti. Korisnici testne faze doprinijeli su konačnome izgledu mreže svojim željama i povratnim informacijama, a ono što je tim koji stoji iza Publiconna u konačnici omogućio svojim korisnicima jest komunikacijski prostor, platformu za zajednički razvoj projektnih aplikacija, primanje obavijesti o natječajima Europske unije, pregled organizacija koje već traže partnere za određeni natječaj, mogućnost davanja i/ili dobivanja preporuka, mogućnost dijeljenja publikacija i drugih materijala s ciljem povećanja vidljivosti aktivnosti projekta, te dijeljenje znanja i iskustva nastalog provedbom određenih projekata.

Branimir Šloser, u suradnji sa svojim timom, također ističe kako Publiconn omogućava korisnicima sklapanje partnerstva i razmjenu informacija na međunarodnoj i međusektorskoj razini, te osnivanje zatvorenih i otvorenih (pod)platformi za grupe organizacija ili njihove mreže kako bi se olakšala komunikacija i razmjena sadržaja. Publiconn se nalazi na internetskoj adresi www.publiconn.com, registracija na mrežu brza je i jednostavna, a osim svega navedenog nudi i mogućnost pretraživanja profila drugih organizacija po različitim kriterijima, kao i ostvarivanje trenutačnog kontakta. Osim što možete postati dio ove nove, zanimljive i (poslovno) korisne društvene mreže, možete je pratiti i na Twitteru (twitter.com/publiconn).


Propustili ste