Podrška startup tvrtkama reklamom

Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA), koje predstavlja 85% oglašivačkog tržišta u Europi vrijednog 88 milijardi eura, čija je članica i HURA – Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje, najavilo je veliku paneuropsku kampanju namijenjenu potpori mladih poduzetnika u razvoju. Usluga će biti pokrenuta u ožujku 2013. na ključnim europskim tržištima (Velika Britanija, Njemačka, Poljska, Italija i Španjolska), a planira se i proširenje na ostatak Europe u nadolazećim godinama, kada će i HURA kao jedna od aktivnih članica EACA-e blisko surađivati s kolegama iz Europe kako bi hrvatskim poduzetnicima i njihovim start-up tvrtkama mogla pomoći savjetima i iskustvima s razvijenijih tržišta i prenijeti im najbolja iskustva i prakse iz oglašivačke industrije.
Kampanja “Ovo je moja budućnost” želi nadahnuti 500,000 novih start-up tvrtki tijekom naredne tri godine. Temeljeći procjene na prosječnoj “dodanoj vrijednosti”, projekt će rezultirati bruto dodanom vrijednošću od 33 milijuna eura i skoro dva milijuna novih radnih mjesta unutar Europske unije. Budžet kampanje vrijedan 2,2 milijuna eura biti će financiran od strane privatnih poduzeća, fondova i doprinosa partnera projekta.
Stvorena da bi odgovorila na negativno gospodarsko raspoloženje koje vlada Europom, a koje je proizašlo iz ekonomske krize i njezinog utjecaja na rast i oporavak, kampanja “Ovo je moja budućnost” kreirana je kako bi izazvala i potaknula mlade ljude da se angažiraju te stvore pozitivan, samoodrživ pokret.
Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e izjavio je povodom starta kampanje: “EACA i njezine članice poput HURA-e, izdvojile su precizno odabranu skupinu koja će se podržati: ljude koji planiraju pokrenuti svoj vlastiti posao, ali koji to još nisu učinili.
Nedavna istraživanja pokazala su da od 50% ljudi koji razmišljaju o pokretanju posla, samo njih 5,8% to i učini. Zovemo ih pokretači – latentni mladi poduzetnici. Često ih spriječavaju financijski problemi, birokracija i njihova vlastita ograničenost vođenja posla. Ovom inicijativom planira se ubrzati putovanje od ideje do akcije, omogućujući pritom pokret mladih ljudi za druge mlade ljude koji će im pomoći prebroditi te prepreke.”
Kampanja se sastoji od pet ključnih elemenata:
1. web platforma koja će ideje pretvoriti u akciju te koja će uključivati različite sadržaje kako bi se zajednica razvijala; inspirativne video uratke uspješnih mladih poduzetnika; praktične online alate za prelaženje prepreke; probne ideje i pripreme za svijet start-upa; offline događaje kako bi se istomišljenici mogli sresti i zajedno izgraditi posao. Platforma će udružiti najbolja sredstva koja će poduzetnicima omogućiti pokretanje vlastitih start-upova.
2. peer-to-peer mentorstvo diljem Europe koje će pomoći u rješavanju prepreka u pokretanju start-upova.
3. mreža mladih poduzetnika, u početku fokusiranih na četiri glavna tržišta te odgovornih za rast mreže, razvoj članstva i komercijalizaciju web stranice.
4. komunikacijski program za promociju web platforme uključujući TV/print; plaćeni oglasni prostor; PR i društvene aktivnosti potpomognute TV filmom “Muzej” mladog redatelja Edwarda Housdena koji će promovirati web stranicu.
5. portal koji će voditi do mladih poduzetnika iz Europe, poslovnih savjeta te stranica zaklade.
Za više informacija posjetite: www.thisismyfuture.eu