Messenger – više od aplikacije za dopisivanje
Bilo da ste na Facebooku ili ne, sigurno ste čuli za Messenger i njegov poznati zvuk koji prati dolazak poruke. Uz mnoštvo aplikacija koje nam danas omogućuju besplatno slanje poruka ili videopoziva poput WhatsAppa, Vibera i ostalih, po čemu je Messenger poseban? Naravno, riječ je o Facebookovu proizvodu odnosno chatu, a aplikacija je produžena ruka koja uz sve veću popularnost pametnih telefona dobiva na važnosti.
Uz mogućnost slanja tekstualnih poruka, prepoznatljiv je i po stickerima, pomoću kojih se također možete izraziti, i to na duhovit način. Dodatno, nudi i mogućnost videopoziva koja je dostupna od ove godine i u Hrvatskoj pa možemo reći da je to kompletna aplikacija i pokriva velik dio potreba korisnika, a i kada gigant Facebook stoji iza usluge, to ne može proći neopaženo.
Sama aplikacija za mobilne uređaje postala je dostupna za korisnike 2011. godine, a nedavno je uvedena i mogućnost korištenja Messengera bez potrebe za profilom na Facebooku, kao i korištenja aplikacije na osobnom računalu. Koliko je Messenger popularan govori i činjenica da je u 2015. godini imao čak 600 milijuna korisnika mjesečno, što je uistinu impresivna brojka.
Iz Facebooka ističu da imaju velike planove za svoju aplikaciju i u poslovnome smislu kako bi poboljšali komunikaciju korisnika i kompanija. Kako je to zamišljeno? Pri posjetu stranici korisnik može započeti komunikaciju, primati novosti, informacije o dostavi robe ili raspitati se u kojemu je statusu narudžba, ali za sada ta je opcija dostupna samo američkim korisnicima.
Što time dobivaju kompanije, a što korisnici? Prije svega, korisnicima su na jednostavniji i personaliziraniji način dostupne sve relevantne informacije, a eventualna pitanja rješavaju se live chatom. Također, korisnicima se mogu poslati informacije o dostupnosti usluga i proizvoda koji ih zanimaju.
I dok se WhatsApp, koji je također u vlasništvu Facebooka, uglavnom koristi za dopisivanje, Messenger s razvojem poslovnoga segmenta ipak pruža više samome korisniku – od interakcije s prijateljima do interakcije s kompanijama. Isto tako, iz Facebooka ističu i dodatnu novost koju će implementirati, a riječ je o osobnom digitalnom asistentu M, koji već slovi kao moguća konkurencija razvikanoj Appleovoj Siri.