Watchable – nova konkurencija YouTubeu?

Watchable je jedna sasvim nova videoplatforma i bit će zanimljivo vidjeti u kojem smjeru će se razvijati.

Odnedavno smo, nakon što je jedan od najvećih kabelskih operatera i ISP providera u SAD-u, tvrtka Comcast, lansirala servis Watchable, bogatiji za novu videoplatformu. O čemu je točno riječ, koje su posebnosti te platforme, odnosno što je izdvaja od ostalih te je li prijetnja divu zvanom You Tube, samo su neka od pitanja koja se nameću.

Watchable je cross videoplatforma dostupna za korištenje na webu, televiziji i putem iOS operativnog sustava, odnosno aplikacije. Popis partnera i sadržaja prilično je zanimljiv pa se tako mogu naći zvučna imena poput BuzzFeeda, GoProa, Voxa, Discovery Digitala, Fox Sports Digitala i iFood.tv-a, a cilj je dnevno objavljivati njihov sadržaj, kao i regularne dnevne vijesti koje će korisnici moći gledati potpuno besplatno.

U kompaniji kažu da će s vremenom proširiti popis partnera te uvesti nove opcije i značajke za korisnike, pogotovo na području personalizacije usluge. Zanimljivo je primijetiti kako Comcast partnerima nudi 70 posto prihoda od reklama na Watchableu, što je osjetno više u usporedbi s You Tubeom i Facebookom, koji daju 45 posto.

Korisnici ne trebaju biti Comcastovi pretplatnici kako bi mogli gledati videozapise, a sadržaj je raspoređen prema kategorijama kao što su Auto, Zabava, Igre, Muzika, Vijesti, Znanost i Tehnologija te Sport. Hoće li to biti dovoljno kako bi uzeli dio kolača You Tubeu vrijeme će pokazati. Trenutačno iza Googleova servisa stoje impresivne brojke od milijardu korisnika, godišnji prihod od četiri milijarde dolara u 2014. godini te, naravno, iznimna popularnost i dostupnost.

U svakom slučaju, Watchable je dobra ideja i osvježenje u svijetu videa te će biti zanimljivo vidjeti u kojemu će se smjeru dalje razvijati, a do tada možete i sami provjeriti što se može pronaći na novome servisu.

cta-planb-3


Propustili ste