#SOMOborac Social Media savjet #3

Povodom nagrade SoMo Borac koju organiziramo u suradnji s agencijama Gingernet i Jasno i glasno na Weekend media festivalu, dijelimo i malo pro savjeta vezanih uz društvene mreže

Vrlo jednostavna računica – nemojte rasipati energiju i resurse na pokušaje kreiranja zajednica na onim društvenim mrežama na kojima se ne nalaze vaši postojeći ili potencijalni korisnici. To je unaprijed izgubljena bitka. Osim toga, ne nastupajte na onim platformama na kojima nemate što dijeliti. Primjerice, kreiranje profila na YouTubeu (“jer ga svi imaju”) ne znači puno kompaniji koja ne posjeduje video zapise koje može objavljivati na tom servisu.

Samo zato što neka društvena mreža postoji ne znači da trebate imati profil na njoj. Istražite kojim se društvenim mrežama koriste vaše ciljne skupine i otkrijte kako to čine. Zatim razmislite posjedujete li vlastiti sadržaj kojeg možete dijeliti s korisnicima tih platformi. Na kraju osmislite strategiju s ciljem kreiranja zajednice (zadovoljnih) korisnika koji će širiti pozitivne poruke o vama i u konačnici – postati vaši stvarni korisnici. Ništa lakše, zar ne?

cta-planb-3


Propustili ste