Aplikacija s velikim A: 5 načina kako promovirati mobilnu aplikaciju

Napraviti aplikaciju tek je pola posla, ponekad je onaj teži doprijeti do publike...

Broj mobilnih aplikacija danas je toliko velik da je, uvjerili smo se u to više puta, doista vrlo težak posao doći do korisnika koji će aplikaciju preuzeti. Slijedi pet stvari s pomoću kojih si možete olakšati taj put.

Oglašavajte se

Bez oglašavanja, osim ako već nemate veliku zajednicu korisnika, nećete daleko dogurati. Mobilnu aplikaciju potrebno je oglašavati na Googleu ili Facebooku, ciljano točno onim ljudima koje želite kao korisnike. A prije nego što napravite aplikaciju, izdvojite budžet za ovaj korak.

Pošaljite priopćenje za medije

Složite iznimno temeljit plan putem kojega ćete medijima poslati priopćenje o aplikaciji. Osim velikim medijima do kojih je često teško doprijeti, priopćenje šaljite i onim specijaliziranim. Ako je vaša aplikacija o kuhanju, priopćenje šaljite medijima koji se bave isključivo hranom. Ovisno o tržištu, pokušajte i s inozemnim PR servisima koji će vam za stotinjak dolara odaslati priopćenje na mnoge adrese. Ili pronađite nekoga za to na Fiverru.

Budite aktivni na društvenim mrežama

Ovo zvuči jednostavno, ali zahtijeva mnogo truda, rada i promišljanja. Vašu društvenomrežnu zajednicu potrebno je prvo okupiti, za što se opet morate oglašavati, a zatim s njom morate i upravljati. I pritom smišljati korisne i praktične postove, tvitove, Instagram fotografije, videouratke. U današnje je vrijeme na tvrtkama (bez obzira na njihovu veličinu) iznimno velik pritisak da budu što više digitalne. No prisutnost na društvenim mrežama je neophodna.

Budite istaknuti na Storeu i tražite da vas ocijene

Da, svi bi htjeli, ali nije lako biti istaknut u App Storeu ili na Google Playu. No možete pokušati – šaljite aplikaciju na recenziju ne samo medijima već i blogerima, zatražite da vas recenziraju kad god je prilika za to, a prilika je uvijek! Gotovo svi stručnjaci za promociju mobilnih aplikacija složit će se da je ocjena i recenzija iznimno važan dio uspjeha aplikacije. Posvetite se tome!

Pišite blog

Korisnici i Google vole sadržaj, no prije nego što se bacite na blog morate znati kako i on zahtijeva mnogo truda. Ne samo u pisanju nego i u distribuciji. Ako imate budžet, oglašavajte se na Outbrainu koji će vam dovesti posjetitelje s Wireda, CNN-a, Fast Companyja i drugih kvalitetnih lokacija. Uzmite u obzir i da je content-strategija dugoročna.

somo-borac-cta-banner_novo


Boris je kreativni direktor u planb.hr i digitalnoj agenciji Jasno i glasno.

Propustili ste